آرشیو آبان ماه 1400

با سايت پيداش نگراني بابت استارتاپ ها و ... خود نداشته باشيد.

درباره مزاياي كار اينترنتي چه مي دانيد؟

۲۰ بازديد

با رشد اينترنت و نفوذ بيشتر آن در بين كاربران در سراسر جهان استفاده از اينترنت براي كسب درآمد و رونق به كسب وكار هر روز در حال افزايش است. به صورتي كه كسب كار اينترنتي يكي از گزينه هاي مطرح براي افرادي است كه در گير راه اندازي و توسعه استارتاپ ها هستند.رونق كسب و كار با رشد روزافزون كسب كار اينترنتي باعث شده است كه توجه ويژه اي به اين موضوع از سوي افراد و سازمان ها شود. به گونه اي كه برخي از سازمان ها يا كسب و كارهاي نوين و نوپا مانند استارتاپ ها آن را به عنوان بخشي از فعاليت ها و اقدامات خود در عرصه كسب و كار لحاظ كنند.

براي كسب اطلاعات در خصوص شتابدهنده چيست يا سرمايه گذاري روي استارتاپ تنها كافيست وارد سايت اينترنتي پيدايش شويد.

منبع

 

معرفي استارت آپ هاي موفق ايراني-اسنپ

۱۹ بازديد

• اسنپ

وقتي عجله داشتيد و وقت كم براي رسيدن به مقصد، اين اسنپ بود كه شما را نجات داد و در حداقل زمان شما را به مقصد رساند. اسنپ يك استارتاپي است كه ايده تاكسي اينترنتي را در ايران اجرا كرد. درست است كه اين ايده، يك ايده نو و جديد نيست و نمونه هاي خارجي آن نيز وجود داشته اند اما تاكسي اينترنتي اسنپ در ايران اولين بار بود و با استقبال زيادي نيز رو به رو شد.

اين استارتاپ ايراني با ارائه يك اپليكيشن موبايل اين امكان را اينجا كرده است تا به راحتي و بدون اتلاف وقت با يك كليك نزديك ترين تاكسي را بگيريد. اين استارت آپ ايراني افرادي را كه مي خواهند به عنوان تاكسي زير نظر اين كمپاني فعاليت كنند را به همكاري و ثبت نام در اسنپ دعوت مي كند و از طرفي مشتريان زيادي را با ارائه خدمات و پشتيباني قوي و هزينه كمتر، جذب مي كند.

براي كسب اطلاعات در خصوص سرمايه گذاري روي استارتاپ يا شتابدهنده چيست تنها كافيست وارد سايت پيدايش شويد.

منبع

 

درآمد از تبليغات

۲۰ بازديد

درآمد از تبليغات

برخي از استارتاپ ها بر اين فرض استوار است كه مخاطب جذب محتواي توليد شده توسط استارت اپ يا خدمات رايگاني كه ارائه مي كند شود و سپس از وجود مخاطبان فعالي كه هر روز به وب سايت يا شبكه اجتماعي استارت اپ سر مي زنند، از طريق تبليغات كسب درآمد كند.اين نوع كسب و كار اينترنتي اين روزها بسيار رايج است. و افراد بسياري از اين محل، كسب درآمدهاي اينترنتي دارند.توليد محتواي آموزشي رايگان، و يا موضوعاتي مانند طنز و غيره از اين دست است. به طور مثال اگر بخواهيم نمونه اي از كسب درآمد اينترنتي بدون سرمايه را مثال بزنيم مي توان به صفحه هاي آشپزي يا وب سايت هاي آموزش در حوزه هاي مختلف اشاره كرد.درآمد هاي اينترنتي چنين صفحه ها يا وب سايت هايي از طريق گرفتن تبليغات از ديگر وب سايت ها، كسب و كارها، سازمان ها و شركت هاست.

براي كسب اطلاعات در خصوص سرمايه گذاري يا ايده تنها كافيست وارد سايت پيدايش شويد.

منبع

استارتاپ موفق (ديجي كالا)

۲۲ بازديد

معرفي استارت آپ هاي موفق ايرانيرشد موفق برخي استارت آپ هاي ايراني آنقدر زياد و چشمگير بوده است كه اكثر مردم آن ها را مي شناسند و از محصولات و خدمات اين استارت آپ ها استفاده مي كنند.
 
• ديجي كالا

مطمئنا ديجي كالا را مي شناسيد. رشد سريع اين استارت آپ ايراني از طريق هاي مختلف مانند سرمايه گذاري و ... آن را به يكي از موفق ترين استارت آپ هاي ايراني تبديل كرده است. فروشگاه آنلاين ديجي كالا از پر فروش ترين و پر بازديد ترين سايت فروشگاهي ايران است. ديجي كالا ابتدا مسير خود را با نقد و بررسي وسايل الكتريكي شروع كرد و به مرور زمان مسير فروش اين محصولات را پيش گرفت و حالا در اين فروشگاه هر چيزي را كه فكرش را بكنيد مي توانيد پيدا كنيد و فارغ از اينكه كجا زندگي مي كنيد، به آساني خريد كنيد.

براي كسب اطلاعات در خصوص شتابدهنده ها يا آموزش آنلاين تنها كافيست وارد سايت پيدايش شويد.

منبع

 

چگونه ميتوانيم به شتاب دهنده ها درخواست دهيم؟

۲۲ بازديد

 

• درخواست خود را براي صندوق سرمايه گذاري به صورت پي دي اف بفرستيد:
شايد اين حرف بسيار ساده به نظر برسد، اما مي تواند بسيار تاثيرگذار باشد. اگر فايل درخواست خود را به شكل پاورپوينت يا ورد ارسال كنيد، طرف ديگر ممكن است براي باز كردن آن با مشكل مواجه شود. فرستادن پي دي اف مي تواند اين اطمينان را در شما ايجاد كند كه درخواستتان به درستي ديده مي شود. ميبينيد كه حتي فرمت فايل ارسالي نيز مي تواند ميزان سرمايه گذاري روي استارتاپ شما را تغيير دهد! براي صندوق سرمايه گذاري فرم كاملي تهيه كنيد.
لازم نيست تمامي سوالات موجود در رابطه با كارتان را پاسخ دهيد، اما بدانيد هرچه اطلاعاتي كه منتقل مي كنيد كامل تر باشد امكان پذيرش درخواستتان از سوي شتاب دهنده ها و متعاقبا تمايل آن ها به سرمايه گذاري در استارتاپ شما بيشتر مي شود.

براي كسب اطلاعات در خصوص شتابدهنده چيست تنها كافيست وارد سايت پيدايش شويد.

منبع