آرشیو مهر ماه 1400

با سايت پيداش نگراني بابت استارتاپ ها و ... خود نداشته باشيد.

اصول اساسي استارتاپ ها

۲۳ بازديد

بعد از پرداختن به معني استارت آپ، بايد به اين نكته اشاره كرد استارت آپ ها اصول اساسي دارند كه شامل موارد زير است:

سريع راه اندازي مي شوند

اخذ تصميم و تغيير اولويت ها در اين نوع كسب و كار به سرعت انجام مي شود. رشد و گسترش كسب و كار در يك زمان محدود است و همه چيز در يك استارت آپ سريع اتفاق مي افتد.

بنيانگذاران

علي رغم اين كه تيم، تاثير قابل توجهي بر اين نوع كسب و كار دارد، اما يك استارت آپ مخلوق بنيانگذارانش است كه معمولا شامل يك يا سه نفر از افرادي است كه در فعاليت هاي اين كسب و كار نقش اساسي و كليدي دارند. بنيانگذاران اين نوع كسب و كار، ايده اي دارند كه مي خواهند با اجراي آن تغييراتي در يك بازار ايجاد كنند و متعهد هستند كه اين ايده را به انجام برسانند.

سرمايه گذاري

استارت آپ ها تمايل دارند كه خودشان بر روي كسب و كار سرمايه گذاري كنند يا در برخي موارد سرمايه هايي از شركا و سرمايه گذاران ديگر مانند شتابدهنده ها جذب كنند.

ديدگاه جهاني

يكي از تفاوت هاي كليدي يك استارت آپ و يك كسب و كار كوچك در اين است كه استارت آپ، ايده اي دارد كه مي تواند در سطح جهاني به كار گرفته شده و بازاريابي شود. در مقابل، كسب و كارهاي كوچك، به يك منطقه يا بازار خاص محدود هستند. اين دليل اين نكته است كه چرا بسياري از استارتاپ ها سازمان هاي وابسته به فن آوري اي هستند كه كالاها يا خدماتي را كه فقط نياز به اتصال اينترنت دارد ارائه مي كنند.

محدوديت ها

از نظر منابع، اندازه و زمان ( يا تركيبي از اين سه) استارت آپ ها در مضيقه هستند.

جديد

در حالي كه تعريف اين نوع كسب و كار در طول زمان تغيير كرده است اما هنوز از اين نوع كسب و كار با صفت جديد ياد مي شود. به صورتي كه عموما به كسب و كارها در اولين سال هاي خود (حداكثر تا ۵ سال) واژه استارت آپ اطلاق مي شود.

منبع

راه اندازي استارت آپ چقدر در گرو سايت است؟

۲۵ بازديد

راه اندازي استارت آپ چقدر در گرو سايت است؟
تجريه پيدايش مي گويد راه اندازي يك كسب و كار، هميشه هيجانانگيز و در عين حال پر از چالش است. مخصوصا اگر به دنبال پرورش يك ايده نو باشيد. يكي از مهم ترين فاكتورهاي موفقيت در اين راه، معرفي جامع و درست كسب و كارتان است كه امروزه بخش وسيعي از آن بر عهده سايت هاي اينترنتي و شبكه هاي اجتماعي مي باشد.
در ميان تمامي مشاغل، نقش معرفي كار در استارتاپ ها، به دليل نو بودن، بسيار پررنگ تر بوده و مي تواند عنصر تعيين كننده اي در موفقيت كار باشد. در واقع ميتوان گفت كه، استارت آپ ها به دليل ماهيت جديدترشان نياز به تبليغ و ديده شدن بيشتري در مقايسه با ساير مشاغل دارند.
متاسفانه، از آنجا كه بسياري از كمپاني ها بدون توجه به اهميت اين موضوع هزينه كافي به ويترين ارائه دهنده ي خدمات خود اختصاص نمي دهند، اين بخش از كار، در بسياري از پروژهها ناديده گرفته ميشود كه اين امر به تنهايي مي تواند موجب عدم موفقيت آنان شود.
حال اين پرسش مطرح مي شود كه از بين راه هاي مختلف تبليغ و معرفي خدمات، چرا سايت ها اهميت بيشتري دارند؟ براي پاسخ به اين سوال كافي است بدانيد كه از هر ۲.۴۲ ميليارد نفري كه روزانه در اينترنت وقت مي گذرانند چيزي نزديك به ۲.۱۸ ميليارد نفر به دنبال خريد محصولات مورد نياز خود به صورت آنلاين هستند! از طرف ديگر، استفاده از سايت ها و شبكه هاي اجتماعي هزينه چنداني در مقايسه با ساير روش هاي تبليغاتي ندارد. پس ميتوان گفت كه سايتها ميتوانند با كمترين هزينه بيشترين نگاه ها را به سمت شما جلب كنند!
براي كسب اطلاعات در خصوص سرمايه گذاري يا شتابدهنده ها تنها كافيست وارد سايت پيدايش شويد.

منبع

از شاخص هاي كليدي عملكرد كدامشان kpi شرح استارتاپ هستند ؟

۲۰ بازديد

از شاخص هاي كليدي عملكرد كدامشان kpi شرح استارتاپ هستند ؟
قبل از اين كه در سايت پيدايش بخواهيم به سوال بالا پاسخ دهيم بهتر است شاخص هاي كليدي عملكرد (KPI : key performance indicator) را معني كنيم، kpi شرح معياري است كه ما بوسيله آن عملكرد مجموعه يا واحد خود را مورد ارزيابي قرار مي دهيم.
لازم به توضح است براي اين ارزيابي نياز است شاخص، هدف و زمان را بعنوان معيار در اختيار داشته باشيم چون بدون آن ها يقينا نمي توانيم ارزيابي از عملكرد داشته باشيم. حال با توجه به اين توضيحات فكر مي كنيد آيا استارتاپ ها شاخصي دارند كه در ساير حوزه هاي كسب و كار آن شاخص وجود نداشته باشد؟ پاسخ درست است: “خير” اما مي توانيم بگوييم استارتاپ هاي حوزه فناوري اطلاعات داراي شاخص هاي مهمتري هستند كه البته جلوتر به آن ها بيشتر خواهيم پرداخت.

سرمايه گذاري و پيدا كردن يك سرمايه گذار خوب امري مشكل مي باشد كه پيدايش آن را براي شما راحت كرده است. براي كسب اطلاعات در خصوص شتابدهنده و ... تنها كافيست وارد اين سايت جذاب شويد.

 منبع

آيا براي تجاري سازي ايده مي توانيم از استارتاپ ويكند كمك بگيريم؟

۲۵ بازديد

آيا براي تجاري سازي ايده مي توانيم از استارتاپ ويكند كمك بگيريم؟
اگر بهترين ايده هاي استارتاپي و يك ايده جذاب را در سر مي پرورانيد اما؛ نمي دانيد كه آن را از كجا شروع كنيد؟ نمي دانيد سرمايه مناسب براي شروع تجاري سازي ايده را از كجا تأمين نماييد؟ نمي دانيد ايده تان با موفقيت به يك كسب وكار تبديل مي شود يا شكست مي خورد؟ و يا بسياري سوالات ديگر از اين قبيل؛ مي توانيم به شما بگوييم كه در واقع استارتاپ ويكند ها يا مشاوره پيدايش بهترين گزينه براي كمك به شما هستند.
در استارتاپ ويكند ۵۴ ساعت هيجان انگيز، پر از تجربه هاي جديد، آموزش هاي مناسب و موراد ديگري كه شما سر راه تجاري سازي ايده تان به آن ها احتياج داريد، در اختيارتان قرار مي گيرد.شما در اين مدت مي توانيد در كنار دريافت آموزش هاي لازم بهترين ايده هاي استارتاپي خود را آزموده و از تجارب ساير گروه ها نيز بهره مند شويد. همچنين اگر بتوانيد در مراحل پاياني ايده خود را به خوبي معرفي نماييد، سرمايه گذاران حاضر در رويداد، به شما پيشنهاد حمايت مالي از طرح تجاري سازي ايده تان را مي دهند و اين مي تواند اولين قدم و شيرين ترين مرحله براي شروع مسير پر پيچ و خم شما به سوي اهداف بلند پروازانه تان باشد.

درباره آسان اسپرت چه مي دانيد؟

براي دانستن راز هاي يك استارت آپ موفق تنها كافيست وارد سايت پيدايش شويد.

منبع

 

ايده هاي خلاقانه چه نقشي در راه اندازي استارتاپ دارند؟

۲۳ بازديد

ايده هاي خلاقانه چه نقشي در راه اندازي استارتاپ دارند؟

براي راه اندازي استارتاپ موفق علاوه بر داشتن ايده هاي خلاقانه بايد سه چيز را در نظر بگيريد:
۱.با افراد خوب شروع كنيد.۲.چيزي را كه مشتريان مي خواهند را در ايده هاي خلاقانه پيدا كنيد، بسازيد و به بهترين روش و در بهترين زمان ارائه كنيد.۳.سرمايه مناسب را تأمين كنيد، تا جايي كه امكان دارد صرفه جويي كنيد و كمترين هزينه ها را انجام بدهيد.
اگر حتي يكي از اين موارد را ناديده بگيريد و ايده هاي خلاقانه نيز نداشته باشيد، بدون شك راه اندازي استارتاپ شما با شكست مواجه مي شود.
در نگاه اول ممكن است اجراي هم زمان هر سه مورد خيلي سخت به نظر برسد اما با گذشت زمان مي بينيد كه اين موارد با يكديگر در كنار ايده هاي خلاقانه قابل اجرا و نتيجه آن بسيار هيجان انگيز است و از آنجايي كه راه اندازي استارتاپ موفق، بنيانگذاران را ثروتمند مي سازد، به اين معني است كه ثروتمند شدن نيز قابل انجام است. سخت است اما قابل انجام است!

براي كسب اطلاعات در خصوص داشتن يك ايده خوب يا شتابدهنده نمونه كافيست وارد سايت پيدايش شود.

منبع

مزاياي كمك گرفتن از اسپانسر شركت هاي استارت آپ چيست؟

۲۲ بازديد

اسپانسر شركت هاي استارتاپ، در واقع يك توافق شركتي بين دو نهاد با هدف سود دو جانبه مي باشد. يا به عبارت ديگر روابط حمايتي متفاوت و تكامل يافته است به صورتي كه سود هم مادي و هم سازماني باشد. علاوه بر اين، زماني كه اعتماد ساخته مي شود و منافع متقابل واضح است، رابطه در طول زمان عميق تر مي شود. در اين مرحله، “حمايت مالي” اسپانسر استارتاپ تبديل به “مشاركت” مي شود. داشتن يك اسپانسر استارتاپي خوب مي تواند راهي قدرتمند براي افزايش سرعت كسب و كار جديد باشد.
مزاياي كمك گرفتن از اسپانسر شركت هاي استارت آپ چيست؟
مزاياي بهره گيري از يك اسپانسر استارتاپي، عموما شامل موارد زير مي شود:
– رشد كسب و كار
– رشد سهم بازار
– برند سازي نام تجاري و يا ايجاد نام تجاري مشترك
– مزاياي بازاريابي
– مشاركت جوامع
– توسعه كاركنان و انگيزه
– دسترسي به شبكه هاي دولتي، تجاري و اجتماعي
– همكاري و نوآوري مشترك
در انتها وقتي كه مشخص شود كه كدام كسب و كار براي اسپانسر شركت هاي استارت آپي جذاب است، پيشنهادات مطرح شده و طرفين به توافق مي رسند. هر اسپانسر استارتاپي با فرصت هاي مختلفي جذب مي شود و سرمايه گذاري مي كند. بنابراين كارآفرينان بايد پيشنهاد خود را براي جذب حامي، در ابتداي امر مشخص كنند.

براي كسب اطلاعات در خصوص يك ايده خوب كافيست وارد سايت پيدايش شويد.

منبع

 

سفر استارتاپ و ايده هاي كارآفريني

۲۱ بازديد

سفر استارتاپ و ايده هاي كارآفريني
استارتاپ، نوعي آفرينش محسوب مي شود. در اين مسير كه مانند سفري مي ماند كه از نقطه اي آغاز مي شود و مسير همچنان با رشد استارت آپ و توسعه آن ادامه مي يابد؛ نقطه آغاز همان ايده هاي كارآفريني است.
صاحب ايده جديد استارتاپ، كسي است كه در حوزه اي كه علاقه مند به راه اندازي كسب و كار است؛ به دنبال تبديل ايده خلاقانه و يا ايده جديد خود به عرصه عمل است و اين معجزه تبديل ايده به يك كسب و كار مي تواند موجب شود كه با داشتن ايده كارآفريني، خلاقيت و نوآوري جامعه مسير بهتري را طي كرده و از سوي ديگر ميزان بيكاري افراد جامعه كاهش يافته و نرخ اشتغال و بهره وري در اجتماعي پويا افزايش يابد.
اما چگونه مي شود كه ايده هاي كارآفريني، خالق يك استارتاپ جديد و سودده مي شوند كه مي توان با فعاليت در آن، هم به فرد و هم به جامعه در رسيدن به رشد و پيشرفت كمك كرد؟

براي ارزش گذاري استارتاپ يا شتاب دهنده چيست كافيست وارد سايت پيدايش شويد. 

منبع

 

فاكتورهاي مورد نياز براي كسب در آمد بيشتر از استارتاپ ها

۲۱ بازديد

۱- تعيين نقشه راه با جزييات كامل

پيش از شروع كار، شما به عنوان صاحب ايده و موسس يك استارتاپ بايد آگاهي كاملي از آنچه كه مي خواهيد انجام دهيد داشته باشيد. اينكه مراحل كار خود را به خوبي بشناسيد و بدانيد كه در هر مرحله به چه ميزان مي خواهيد پيشرفت كنيد، نه تنها موجب جلوگيري از مخارج اضافي مي شود بلكه موجب ارائه خدمات بهتر مي گردد كه متعاقبا استقبال بيشتر و درآمد بهتري را در پي خواهد داشت. آشفتگي افكار و نداشتن هدف مشخص سبب مي شود كه نتاونيد تمركز كافي براي ارائه خدمات خود به بهترين شكل را داشته باشيد و ابن امر موجب ريزش مشتري هايتان مي شود. 
۲- انتخاب يك تيم مناسب

استارتاپ ها غالبا از گروهي از افراد خوش فكر و فعال ايجاد مي شوند. اينكه از افراد مسئوليت پذير در اطراف خود استفاده كنيد موجب افزايش راندمان كار و در نتيجه افزايش بهره وري مي گردد. صرفا به دوست و آشنا بودن اكتفا نكنيد. از افرادي استفاده كنيد كه ضمن داشتن خلاقيت، از مهارت هاي مورد نياز شما نيز سر رشته داشته باشند. داشتن يك تيم قوي، بهره وري كار شما را افزايش مي دهد و سبب كسب درآمد بيشتر مي شود.

۳- تبليغات و جذب مشتريي

ك از فاكتورهاي مهم و تاثيرگذار در موفقيت يك استارتاپ، تبليغات و معرفي كار است. اين مرحله در ابتداي كار كه هنوز هيچ شناختي از استارتاپ راه اندازي شده وجود ندارد نمود بيشتري پيدا مي كند. درست است كه اين بخش نياز به هزينه كردن دارد اما توجه داشته باشيد كه تبليغات موثر و صحيح خيلي زود هزينه ها را جبران كرده و منجر به افزايش درآمدتان مي گردد. پس از هزينه كردن براي شغل خود نترسيد! توجه داشته باشيد كه تا زماني كه ديده نشويد نمي توانيد كاري از پيش ببريد. تبليغات درس و موثر شتاب بيشتري به موفقيت استارتاپتان مي دهد. 

۴- نا اميد نشدن از شغل جديد

به ياد داشته باشيد كه هيچ كسب و كاري از همان ابتدا با درآمدهاي نجومي همراه نيست! شغل خود را جدي بگيريد و در هايچ مرحله اي، خصوصا در مراحل ابتدايي، از كسب درآمد نا اميد نشويد. داشتن پشتكار سبب مي شود كه كارها تدريجا روي غلتك بيفتد. در نظر داشته باشيد كه كار منظم و پيوسته به راحتي مي تواند سود شما را تضمين نمايد. اين ضرب المثل را همواره به ياد داشته باشيد: “رهرو آن نيست كه گه تند و گهي خسته رود/ رهرو آن است كه آهسته و پيوسته رود.” 


۵- درك درستي از نياز جامعه

براي اينكه استارتاپ شما نتواند درآمد مناسبي را براي شما فراهم آورد، بايد درك درستي از نيازهاي موجود در جامعه خود داشته باشيد. بايد نيازهاي اساسي و اوليه جامعه را به خوبي بشناسيد. البته شما در اين مسير تنها نيستيد! مسلما رقباي شما هم قبل از شروع كارشان دست به مطالعات جامعه شناختي مي زنند! اينجاست كه شما بايدبهترين راه حل را براي بر طرف كردن نياز ها ارائه دهيد. اين امر شما را جز پيشتازان اين دست مشاغل قرار مي دهد و ميزان درخواست متقاضيان از شما را به طرز چشمگيري افزايش مي دهد.

دريافت وبينار رايگان از طريق سايت پيدايش 

براي راه اندازي استارتاپ موفق و نمونه يا شتاب دهنده چيست تنها كافيست وارد سايت پيدايش شويد.

منبع

 

فاكتورهاي مورد نياز براي كسب در آمد بيشتر از استارتاپ ها

۲۱ بازديد

۱- تعيين نقشه راه با جزييات كامل

پيش از شروع كار، شما به عنوان صاحب ايده و موسس يك استارتاپ بايد آگاهي كاملي از آنچه كه مي خواهيد انجام دهيد داشته باشيد. اينكه مراحل كار خود را به خوبي بشناسيد و بدانيد كه در هر مرحله به چه ميزان مي خواهيد پيشرفت كنيد، نه تنها موجب جلوگيري از مخارج اضافي مي شود بلكه موجب ارائه خدمات بهتر مي گردد كه متعاقبا استقبال بيشتر و درآمد بهتري را در پي خواهد داشت. آشفتگي افكار و نداشتن هدف مشخص سبب مي شود كه نتاونيد تمركز كافي براي ارائه خدمات خود به بهترين شكل را داشته باشيد و ابن امر موجب ريزش مشتري هايتان مي شود. 
۲- انتخاب يك تيم مناسب

استارتاپ ها غالبا از گروهي از افراد خوش فكر و فعال ايجاد مي شوند. اينكه از افراد مسئوليت پذير در اطراف خود استفاده كنيد موجب افزايش راندمان كار و در نتيجه افزايش بهره وري مي گردد. صرفا به دوست و آشنا بودن اكتفا نكنيد. از افرادي استفاده كنيد كه ضمن داشتن خلاقيت، از مهارت هاي مورد نياز شما نيز سر رشته داشته باشند. داشتن يك تيم قوي، بهره وري كار شما را افزايش مي دهد و سبب كسب درآمد بيشتر مي شود.

۳- تبليغات و جذب مشتريي

ك از فاكتورهاي مهم و تاثيرگذار در موفقيت يك استارتاپ، تبليغات و معرفي كار است. اين مرحله در ابتداي كار كه هنوز هيچ شناختي از استارتاپ راه اندازي شده وجود ندارد نمود بيشتري پيدا مي كند. درست است كه اين بخش نياز به هزينه كردن دارد اما توجه داشته باشيد كه تبليغات موثر و صحيح خيلي زود هزينه ها را جبران كرده و منجر به افزايش درآمدتان مي گردد. پس از هزينه كردن براي شغل خود نترسيد! توجه داشته باشيد كه تا زماني كه ديده نشويد نمي توانيد كاري از پيش ببريد. تبليغات درس و موثر شتاب بيشتري به موفقيت استارتاپتان مي دهد. 

۴- نا اميد نشدن از شغل جديد

به ياد داشته باشيد كه هيچ كسب و كاري از همان ابتدا با درآمدهاي نجومي همراه نيست! شغل خود را جدي بگيريد و در هايچ مرحله اي، خصوصا در مراحل ابتدايي، از كسب درآمد نا اميد نشويد. داشتن پشتكار سبب مي شود كه كارها تدريجا روي غلتك بيفتد. در نظر داشته باشيد كه كار منظم و پيوسته به راحتي مي تواند سود شما را تضمين نمايد. اين ضرب المثل را همواره به ياد داشته باشيد: “رهرو آن نيست كه گه تند و گهي خسته رود/ رهرو آن است كه آهسته و پيوسته رود.” 


۵- درك درستي از نياز جامعه

براي اينكه استارتاپ شما نتواند درآمد مناسبي را براي شما فراهم آورد، بايد درك درستي از نيازهاي موجود در جامعه خود داشته باشيد. بايد نيازهاي اساسي و اوليه جامعه را به خوبي بشناسيد. البته شما در اين مسير تنها نيستيد! مسلما رقباي شما هم قبل از شروع كارشان دست به مطالعات جامعه شناختي مي زنند! اينجاست كه شما بايدبهترين راه حل را براي بر طرف كردن نياز ها ارائه دهيد. اين امر شما را جز پيشتازان اين دست مشاغل قرار مي دهد و ميزان درخواست متقاضيان از شما را به طرز چشمگيري افزايش مي دهد.

دريافت وبينار رايگان از طريق سايت پيدايش 

براي راه اندازي استارتاپ موفق و نمونه يا شتاب دهنده چيست تنها كافيست وارد سايت پيدايش شويد.

منبع

 

چرا كار كردن در استارتاپ ها هيجان انگيز است؟

۲۳ بازديد

 كار كردن در استارتاپ ها ارزشمندتر از حقوق و مزايا استاستارتاپ ها در واقع نوعي از كسب و كار بر اساس خلاقيت و ايده هاي نوين هستند كه براي رسيدن به اهدافشان به كار گروهي و تفكر جمعي تكيه مي كنند. كار كردن در استارتاپ ها جذابيت هاي خاص خود را دارد و فضاي حاكم بر آن ها متفاوت از ساير مشاغل مي باشد. تجربه كار در فضايي دوستانه، در كنار افرادي مثل خودتان مي تواند بسيار هيجان انگيز باشد. استارتاپ ها شكل تازه اي از نحوه اداره كارها، رابطه بين اعضا و سلسله مراتب ارائه كرده اند كه اين امر يكي از مهمترين دلايل افزايش ميزان علاقه مندي به ايجاد اين نوع مشاغل مي باشد. اما به راستي چه چيزي است كه كار كردن در استارتاپ ها را تا اين حد متمايز و هيجان انگيز مي كند؟ په چيزي سبب رونق بازار كار اين دست از مشاغل شده است؟در اين مقاله سعي بر اين است كه پاسخ اين پرسش ها براي شما آشكار شود:
۱- در استارتاپ، شما از انعطاف پذيري كارتان لذت مي بريد
از آنجا كه استارتاپ ها غالبا توانايي پرداخت حقوق ها و تسهيلات بالايي در مقايسه با آنچه كه در شركت هاي بزرگ اتفاق مي افتد را ندارند، تلاش مي كنند كه محيط منعطف تري را براي كاركنان خود از روش هاي مختلف مانند شتاب دهنده ها و ... فراهم كنند. اين امر مي تواند با ايجاد فضايي مناسب براي كار گروهي يا استفاده از قابليت هاي كاركنان به منظور اداره كارها از جايي به غير از محل شركت (دوركاري) تحقق يابد. بايد بدانيد در استارتاپ ها به كاركنان خود آزادي بيشتري مي دهند، به اين معني كه موقعيت گروه كاركنان از لحاظ مكاني مي تواند فارغ از هرگونه قيد و شرطي باشد و همكاري ها و هماهنگي هاي لازم به كمك دستگاه هاي ارتباطي و ابزاري نظير تماس تصويري و يا به اشتراك گذاري صفحه نمايش صورت پذريد.
۲- كاركردن در استارتاپ، رزومه شما را قوي تر مي كند
برخلاف ساير كسب و كارها، تاثيري كه شما بر روند پيشبرد اهداف استارتاپ داريد كاملا محسوس است. كارفرمايان به خوبي مي دانند كه كار در استارتاپ نياز به هوش و ذكاوت خاصي دارد. اين امر سبب مي شود كه شما هميشه يك قدم از افرادي كه توانايي هاي مشابه با شما را دارند جلوتر باشيد. به ياد داشته باشيد كه اين ذهنيت درباره استارتاپي ها وجود دارد كه آن ها افراي خلاق، باهوش و صاحب ايده هستند. اين امر سبب مي شود كه اگر زماني تصميم به تغيير شغل گرفتيد، نكته بسيار روشن و اغواكننده اي در رزومه كاري شما وجود داشته باشد.
۳- استارتاپ، درهاي جديدي را به روي شما مي گشايد
كسب اطلاعات ارزشمند در قالب راه اندازي كسب و كاري جديد، شامل تقسيم سرمايه، بزرگ يا كوچك شدن گروه، اداره كار با توجه به اولويت ها و منابع، افق هاي جديدي را براي شما آشكار مي كند. كار در استارتاپ، مهارت هاي مديريتي شما رو پرورش مي دهد و شمار را بيش از هر كار ديگري در روند كسب و كار درگير مي كند. علاوه بر اين، كار كردن در استارتاپ سبب بزرگتر شدن شبكه ارتباطي شما شده و موجب مي شود كه با افرد بيشتري در ارتباط باشيد كه مي توانند در هنگام نياز شما را راهنمايي و يا حتي در سرمايه گذاري به شما كمك كنند. اين ارتباطات مي توانند موجب شكل گيري هسته هاي اساسي براي آغاز كاري بزرگتر گردند.
براي كسب اطلاعات در خصوص ارزش گذاري استارتاپ يا ايده هاي خلاقانه و ... كافيست وارد سايت پيدايش شويد.
براي خواندن ادامه اين مطلب از پيدايش كافيست اينجا كليك كنيد.