فاكتورهاي مورد نياز براي كسب در آمد بيشتر از استارتاپ ها

با سايت پيداش نگراني بابت استارتاپ ها و ... خود نداشته باشيد.

فاكتورهاي مورد نياز براي كسب در آمد بيشتر از استارتاپ ها

۲۱ بازديد

۱- تعيين نقشه راه با جزييات كامل

پيش از شروع كار، شما به عنوان صاحب ايده و موسس يك استارتاپ بايد آگاهي كاملي از آنچه كه مي خواهيد انجام دهيد داشته باشيد. اينكه مراحل كار خود را به خوبي بشناسيد و بدانيد كه در هر مرحله به چه ميزان مي خواهيد پيشرفت كنيد، نه تنها موجب جلوگيري از مخارج اضافي مي شود بلكه موجب ارائه خدمات بهتر مي گردد كه متعاقبا استقبال بيشتر و درآمد بهتري را در پي خواهد داشت. آشفتگي افكار و نداشتن هدف مشخص سبب مي شود كه نتاونيد تمركز كافي براي ارائه خدمات خود به بهترين شكل را داشته باشيد و ابن امر موجب ريزش مشتري هايتان مي شود. 
۲- انتخاب يك تيم مناسب

استارتاپ ها غالبا از گروهي از افراد خوش فكر و فعال ايجاد مي شوند. اينكه از افراد مسئوليت پذير در اطراف خود استفاده كنيد موجب افزايش راندمان كار و در نتيجه افزايش بهره وري مي گردد. صرفا به دوست و آشنا بودن اكتفا نكنيد. از افرادي استفاده كنيد كه ضمن داشتن خلاقيت، از مهارت هاي مورد نياز شما نيز سر رشته داشته باشند. داشتن يك تيم قوي، بهره وري كار شما را افزايش مي دهد و سبب كسب درآمد بيشتر مي شود.

۳- تبليغات و جذب مشتريي

ك از فاكتورهاي مهم و تاثيرگذار در موفقيت يك استارتاپ، تبليغات و معرفي كار است. اين مرحله در ابتداي كار كه هنوز هيچ شناختي از استارتاپ راه اندازي شده وجود ندارد نمود بيشتري پيدا مي كند. درست است كه اين بخش نياز به هزينه كردن دارد اما توجه داشته باشيد كه تبليغات موثر و صحيح خيلي زود هزينه ها را جبران كرده و منجر به افزايش درآمدتان مي گردد. پس از هزينه كردن براي شغل خود نترسيد! توجه داشته باشيد كه تا زماني كه ديده نشويد نمي توانيد كاري از پيش ببريد. تبليغات درس و موثر شتاب بيشتري به موفقيت استارتاپتان مي دهد. 

۴- نا اميد نشدن از شغل جديد

به ياد داشته باشيد كه هيچ كسب و كاري از همان ابتدا با درآمدهاي نجومي همراه نيست! شغل خود را جدي بگيريد و در هايچ مرحله اي، خصوصا در مراحل ابتدايي، از كسب درآمد نا اميد نشويد. داشتن پشتكار سبب مي شود كه كارها تدريجا روي غلتك بيفتد. در نظر داشته باشيد كه كار منظم و پيوسته به راحتي مي تواند سود شما را تضمين نمايد. اين ضرب المثل را همواره به ياد داشته باشيد: “رهرو آن نيست كه گه تند و گهي خسته رود/ رهرو آن است كه آهسته و پيوسته رود.” 


۵- درك درستي از نياز جامعه

براي اينكه استارتاپ شما نتواند درآمد مناسبي را براي شما فراهم آورد، بايد درك درستي از نيازهاي موجود در جامعه خود داشته باشيد. بايد نيازهاي اساسي و اوليه جامعه را به خوبي بشناسيد. البته شما در اين مسير تنها نيستيد! مسلما رقباي شما هم قبل از شروع كارشان دست به مطالعات جامعه شناختي مي زنند! اينجاست كه شما بايدبهترين راه حل را براي بر طرف كردن نياز ها ارائه دهيد. اين امر شما را جز پيشتازان اين دست مشاغل قرار مي دهد و ميزان درخواست متقاضيان از شما را به طرز چشمگيري افزايش مي دهد.

دريافت وبينار رايگان از طريق سايت پيدايش 

براي راه اندازي استارتاپ موفق و نمونه يا شتاب دهنده چيست تنها كافيست وارد سايت پيدايش شويد.

منبع

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.