آرشیو شهریور ماه 1400

با سايت پيداش نگراني بابت استارتاپ ها و ... خود نداشته باشيد.

چرا راه اندازي استارتاپ از كسب و كار سنتي بهتر است؟

۱۹ بازديد

 استارتاپ چيست؟استارتاپ ها نوعي از كسب و كار ها هستند كه طبق تعريف پيدايش، استارت آپ ،كسب و كاري مقياس پذير است كه با خلق ايده اي در جهت رفع نيازي از افراد جامعه راه اندازي مي شود. امروزه اين نوع كسب و كار ها طرفدار زيادي دارند و هر فردي كه ايده هاي ناب داشته باشد مي تواند با راه اندازي يك استارتاپ كسب و كار خود را داشته باشد.

كسب و كار سنتي چيست؟

در اين نوع از كسب و كار ها، كالا ها به صورت دستي و حضوري يا اصطلاحا فيس تو فيس مبادله مي شود و فروشنده با خريدار تعامل مستقيم دارد. در واقع بسياري از ما روزانه با چندين كسب و كار سنتي سر و كار داريم و نياز هاي خود را براورده مي كنيم.

راه اندازي استارتاپ چه برتري و مزيتي نسبت به كسب و كار سنتي دارد؟

– استارتاپ ها تفاوت عمده اي كه نسبت به كسب و كارهاي رايج دارند در خلاقيت و نوآوري خلاصه مي شود كه روح اصلي استارتاپ ها را در برمي گيرد و آن ها در مراحل جدي به دنبال شتابدهنده ها نيز مي روند. كسب و كارها با هدف بوجود آوردن يك درآمد كم ولي قابل اطمينان كه ريسك و خطر پذيري كمتري دارد شكل مي گيرند اين كسب و كار ها با توجه به نمونه هاي فراواني كه موجود هست طرح بيزينس خود را پايه گذاري مي كنند.

– در استارتاپ ها هدف تنها در كسب درآمد و پول خلاصه نمي شود بلكه استارتاپ ها عمدتا با هدف راه كار هاي خلاقانه به دنبال رفع يك مشكل يا ساده تر كردن يك مسئله پايه گذاري مي شوند كه مسلما اگر به نتيجه ي اثربخش برسد به سود دهي برتري نسبت به كسب و كارها نيز خواهد رسيد. بنابراين استارتاپ ها بايد يك ايده جديد داشته باشند يا نمونه اي بهتر از مدل هاي مشابه قبلي را ارائه كنند.

استارت آپ ها به طور ايده آل گرايانه اي به دنبال تغيير هستند و مي خواهند تحولي را به دنبال ايده و نوآوري خود وجود بياورد. ولي در كنار همه اين ها استارتاپ ها در ذات خود ريسك پذيري بالايي دارند زيرا ممكن است نتوان با اين محصول يا خدمت جديدي كه ارائه شده مشتري ها را به سمت استارتاپ بوجود آمده جذب كرد.

– كسب و كارهاي رايج معمولا با ضريب اطمينان بالايي شكل مي گيرند به طوري كه بعد از مدت زمان تقريبا پيش بيني شده و كوتاهي به سود دهي مي رسند ولي بحث استارتاپ ها در اين زمينه كاملا متفاوت است. زيرا تا عملي شدن ايده استارتاپ و تجاري كردن آن زمان و هزينه و ريسك بالايي لازم است و ممكن است تا مدت ها درآمد حاصل از آن اندك يا حتي صفر باشد ولي بعد از رسيدن به مرحله تجاري و جذب مخاطبان به اين دليل كه ايده و راه حل جديدي را به همراه خود دارد مي تواند با سرعت زيادي رشد كند و درآمد چشمگيري را داشته باشد.

براي كسب اطلاعات در خصوص استارتاپ سريتامد و ... كافيست وارد سايت پيدايش شويد.

براي خواندن ادامه اين مطلب از پيدايش كافيست اينجا كليك كنيد.

 

راه هاي كسب درآمد از استارتاپ ها

۲۰ بازديد

 راه هاي كسب درآمد را مي توان در هر جايي جستجو كرد

در دنياي امروز، داشتن يك شغل خوب تنها راه و بهترين راه كسب درآمد در بين جوانان نيست. امروزه جوانان تمايل بيشتري به پرورش ايده هاي خود از طريق راه اندازي يك استارتاپ دارند. هر چند اين روش ريسك و خطرپذيري بيشتري دارد اما مي تواند بهترين راه براي ارائه فكر و ايده به جامعه باشد زيرا در يك استارتاپ تنها چهار نقش عمده وجود دارد؛ شما، سرمايه گذاران، همكاران و مشتريان شما، و موفقيت شما موجب موفقيت تيم مي شود و رييسي وجود ندارد كه براي شما تصميم بگيرد. اما مسئله اي كه همواره در راه اندازي در استارت آپ از اهميت ويژه اي برخوردار است تامين سرمايه راه اندازي استارتاپ و كسب درآمد و سودهي آن هست.

شايد بتوان با توليد يك محصول منحصر به فرد، داشتن يك ايده خوب و خلاقانه براي ارائه يك سرويس ، بهبود يك شرايط خاص و يا هر ايده اي كه متناسب با نيازهاي مردم باشد كسب درآمد كرد اما هر چند كه اين پايه و اساس راه اندازي يك استارتاپ است، اما نمي تواند به تنهايي تضميني براي تامين مالي راه اندازي يك استارتاپ باشد و در نهايت به پول نقد و آماده براي توسعه طرح كار، تحقيق و بررسي نيازهاي بازار ، توليد نمونه هاي اوليه و تبليغ براي جذب مشتري نياز است. در اين مرحله بايد ايده يا محصول نيازسنجي شود تا بتوان اطمينان كسب كرد كه مشترياني وجود دارند تا براي آن پول پرداخت كنند و بعد از اطمينان از آن مي توان براي جذب سرمايه گذار اقدام كرد زيرا هيچ سرمايه گذاري تنها به واسطه ايده جديد و جذاب سرمايه خود را به خطر نمي اندازد و ريسك سرمايه گذاري روي يك استارتاپ جديد را قبول نمي كند. 

اما هنگامي كه ايده ي مورد نظر در استارتاپ رشد و توسعه پيدا كرد، براي كسب درآمد بايد روي جذب مشتري بيشتر، جذب سرمايه گذار بيشتر و توسعه هرچه بيشتر كسب و كار تمركز كرد تا بتوان هرچه بيشتر كار را گسترش داد و مخاطبان بيشتري را جذب كرد. استارتاپ ها بايد قادر باشند اعتماد مشتري هارا به خود جلب كنند و با ارائه سرويس هاي نو و خلاقانه آن ها را مجاب كنند كه بهترين انتخاب براي رفع نيازشان هستند.

راه هاي كسب درآمد به كمك استارتاپ ها

در اين راه ابتدا بايد مطمئن شد كه آيا ايده يا محصول ارائه شده موجب حل يا آسان شدن يك كار مي شود يا نه؟ و در نهايت بايد مشترياني را بدست آورد كه براي اين ايده خلاقانه يا محصول جديد هزينه كنند، با پيدا كردن اين مشتري ها بايد در موردشان اطلاعات كسب كرد؛ در واقع شناخت مشتري و نياز هاي آن براي كسب درآمد در استارتاپ امري ضروري است. زيرا مي توان به كمك آن هر لحظه به بهبود و ارتقا هر چه بيشتر محصول يا ايده پرداخت تا جذابيت و راحتي بيشتري را براي مصرف كنندگان آن به همراه بياورد. همچين بايد يك جامعه آماري درستي از تعداد افرادي كه احتمال مشتري شدن را دارند جمع آوري كرد و به كمك آن امكان معرفي استارتاپ را به افراد بيشتري كه به آن ايده يا محصول نياز دارند فراهم كرد. همچنين زماني كه جامعه آماري مشتريان بيشتر باشد احتمال موفقيت بيشتري براي جذب يك سرمايه گذار و سرمايه گذاري بر روي آن وجود دارد، استارتاپ هايي كه جامعه آماري كوچكتري را هدف قرار مي دهند در سوددهي و متقاعدكردن سرمايه گذار با مشكلات بيشتري روبرو مي شوند.

انتخاب يك نام تجاري يا برندسازي مي تواند تاثير زيادي در ذهن مخاطب ايجاد كند و از اين طريق به جذب مشتري و كسب درآمد كمك كند. زيرا داشتن برند به كار استارتاپ شما مي تواند شخصيت ببخشد با طراحي لوگوي مناسب و حتي رنگ آن مي توانيد در ذهن مخاطب اين را ايجاد كنيد كه با چه نوع شركتي روبرو هست. براي جذب مشتريان بيشتر اولين قدم بازاريابي است كه در موفقيت يك استارتاپ نقش اساسي دارد، امروزه با حضور اينترنت و دسترسي به اطلاعات، قدرت بيشتر به سمت مشتريان جابجا شده و هر استارتاپ تلاش مي كند تا هرچه بيشتر نظر مشتريان را به محصول خود معطوف كند و با پيشنهاد هاي بهتر در بازار رقابتي مشتريان را تحت تاثير قرار دهد. بنابراين در بازاريابي بايد با تعادل برقرار كردن در دو سوي بازار، پيروز ميدان شد كه هم ارائه دهنده محصول نسبت به وقت و هزينه اي كه صرف كرده سود ببرد و هم مشتري بتواند به كمك اين ايده سود كند يا مشكلش حل شود.

براي خواندن ادامه اين مطلب از پيدايش كافيست اينجا كليك كنيد.

 

چگونه راه اندازي يك كسب و كار اينترنتي، استارتاپ هم مي تواند باشد؟

۲۰ بازديد

راه اندازي استارت آپ با كسب و كار اينترنتي
امروزه با رواج استفاده مردم از اينترنت، بسياري از استارت آپ ها با راه اندازي كسب و كار اينترنتي به وجود مي آيند و توانسته اند از مزايا و امكانات اينترنت در جهت كاهش هزينه ها و افزايش درآمد و سرعت در ارائه كالا يا خدمت استفاده كنند. در اين مقاله پيدايش با اين مورد بيشتر آشنا مي شويم كه چگونه كسب و كار هاي اينترنتي، مي توانند استارت آپ را راه اندازي وتوسعه دهند و به مزاياي كسب و كار هاي اينترنتي به خصوص كسب و كار اينترنتي رايگان مي پردازيم. و به اين مطلب اشاره مي كنيم براي بهره مندي از اين مزايا، بايد براي آموزش كسب و كار اينترنتي وقت گذاشت تا بتوان استارت آپ موفقي راه اندازي و توسعه داد.
مزاياي كسب و كار هاي اينترنتي براي استارت آپ ها
– كاهش هزينه ها
راه اندازي كسب و كار اينترنتي، هم به نفع دارنده استارت آپ است و هم به نفع مشتري؛ زيرا هر دو با حداقل هزينه ها مي توانند به مقصود خود برسند. اولي مي تواند با راه اندازي كسب و كار اينترنتي كسب درآمد داشته باشد و دومي هم مي تواند با كمترين هزينه، به خدمت يا كالاي مورد نظر خود دست يابد. براي نمونه مثالي از كسب و كار اينترنتي رايگان مي زنيم. بسياري از مردم اين روزها به دنبال كسب اطلاعات و دانش هستند و يا دنبال فروش كالا يا خدمت خود. بستر رايگان اينترنت، فضايي را فراهم كرده است كه هر دو بتوانند در اسرع وقت به آنچه مي خواهند دست يابند از سوي ديگر كمترين هزينه ممكن را متقبل شوند. از طريق كسب و كار اينترنتي رايگان، افراد كالا يا خدمت خود را عرصه و افراد ديگري آن را خريداري مي كنند. وب سايت هاي مختلف، كه با كمترين هزينه و شايد رايگان بتوان به آن ها دسترسي يافت نمونه هايي از كسب و كار اينترنتي رايگان محسوب مي شوند.

– سهولت
بسياري از كسب و كارهايي كه در بستر اينترنت شكل گرفته اند تنها با استفاده از آموزش كسب و كار هاي اينترنتي قابل انجام هستند. مثلا با استفاده از دانش بهره مندي از شبكه هاي اجتماعي، بسياري از استارت آپ ها توانسته اند كالا يا خدمت خود را بدون آنكه هزينه اي صرف حواشي كار خود نمايند به فروش برسانند. يا با استفاده از بسترهاي رايگان مانند اپليكيشن ها و وب سايت هاي فروش چون ديوار، شيپور مي توانند بسياري از كساني كه در كار خريد و فروش كالا هستند به اين كار اقدام نمايند. خريد و فروش از طريق اين اپليكيشن ها هم مي تواند نوعي از كسب و كار اينترنتي رايگان باشد.

– شروع راحت تر
از طرفي راه اندازي كسب و كار اينترنتي، نه تنها مي تواند شروع يك استارت آپ را رقم بزند، بلكه موفقيت آن را نيز تضمين نمايد. بدون آنكه در ابتداي كار هزينه و سرمايه زيادي بطلبد. زيرا بيشترين مساله اي كه صاحبان استارت آپ دارند، در شروع و ابتداي كار جذب سرمايه است و كسب و كارهاي اينترنتي تا حد زيادي اين مشكل را برطرف كرده است. كسب و كارهاي اينترنتي اين روزها همان طور كه مورد استقبال استارت آپ ها قرار گرفته اند، مورد توجه مشتريان نيز قرار دارند. تهيه كالا يا خدمتي كه بتواند با قيمت كمتر و اطمينان بيشتري انجام شود مشتري را نيز ترغيب مي كند تا به خريد اينترنتي روي بياورد.

براي كسب اطلاعات در خصوص استارتاپ چيست، شتابدهنده و ... كافيست وارد سايت پيدايش شويد.

براي خواندن ادامه اين مطلب كافيست اينجا كليك كنيد.

 

استارتاپ چيست؟ استارتاپ ويكند چگونه به راه اندازي استارتاپ كمك مي كند؟

۲۰ بازديد

امروزه به خصوص در نسل هاي جوان زياد مي شنويم كه از كار هاي ديجيتال و عصر جديد ارتباطات و نحوه ي درآمد آن صحبت مي كنند. بسياري به طور ويژه بر روي شركت هاي موفق ايراني و خارجي مانند: ديجي كالا، اسنپ و الوپيك تحقيق مي كنند و دنبال راز موفقيت آن ها هستند. همچنين افراد زيادي را مي شناسيم كه ايده هاي بسيار كارآمد و جالبي را در ذهن مي پرورانند و بستري براي ارائه آن نمي شناسند. چه بسا تعداد زيادي از اين ايده ها راه كاري براي كم تر كردن زمان يا هزينه در موارد مختلف باشند كه در عصر تكنولوژي بتوانند اسم و رسمي براي خود به پا كنند. اما چه راهي براي عرضه ي آن وجود دارد؟ در اين مقاله پيدايش با ما همراه باشيد تا به بررسي كامل اين موضوع بپردازيم.

تا به حال واژه ي استارتاپ به گوشتان خورده است؟
اين فعاليت چه ويژگي هايي دارد و راه شروع يك استارت آپ موفق چيست؟ چيزي راجب استارتاپ ويكند شنيده ايد؟ در اين مقاله تلاش مي كنيم به ساز و كار اين حرفه و روش موفقيت در آن بپردازيم. «startup» كه معادل فارسي آن شركت نوپا است، ابتدا در زمينه ي تكنولوژي و فن آوري شكل گرفت؛ اما امروزه معني اين كلمه را عينا در حوزه ي فن آوري را در نظر نمي گيريم، زيرا به مرور زمان از شاخه هاي ديگر هم دست به فعاليت هايي زده اند كه همين نام را گرفته است.

تاريخچه ي استارتاپ
اگر بخواهيم اولين جرقه ي پيدايش اين فعاليت در ذهن مردم را بيابيم قطعا به زمان شيوع مبادله و داد و ستد مي رسيم كه مردم براي پرزنت يا معرفي محصولات و دست آورد هاي خود شروع به تبليغ و معرفي آن مي زدند. اما اگر منظور از اولين، آغاز رسمي آن باشد به سال ۱۹۱۱ مي رسيم كه شركت silicon vallery اولين شركت استفاده كننده از اين ترفند بود. مهم ترين محصولي كه اين شركت عرضه مي كرد ibm مخفف كلمه ي international business machines بود. همچنين اين شركت در سال هاي بعدي فعاليتش به يكي از بزرگ ترين شركت هاي حوزه ي نرم افزار تبديل شد. همين به جهان ثابت كرد بكار گيري اين روش موجب بالا رفتن بازديد و كيفيت كار مي شود و يكي از اولين استارتاپ هاي موفق شد.
اما اگر به دنبال اصلي ترين استارتاپ هاي موفق آن دوره باشيم به ابر شركت هايي نظير اپل و گوگل مي رسيم. شركت اپل تأسيس شده توسط استيو جابز مي باشد كه به طور قطع تا به امروز از مراحل شكل گيري اين شركت و سختي هايي كه در آغاز كار كشيده و در ادامه زمان و بال و پر گيري اين شركت رخ داده شنيده ايد. همين طور شركت گوگل كه در سال ۱۹۹۷ معرفي شد و در سال ۱۹۹۸ اولين محصولات خود را به دنيا عرضه كرد از مهم ترين كمپاني هاي بكار گيرنده از اين سيستم است. امروزه سيستم جستجوي گوگل به طور حتم كار آمد ترين و بهترين موتور جستجوي دنياست. و اما بپردازيم به اينكه استارتاپ چيست.

استارتاپ چيست؟
اگر به دنبال تعريف دقيقي براي استارتاپ چيست باشيم، با نگاهي اجمالي به اطرافمان خواهيم ديد تمامي محصولات و خدماتي كه ارائه مي گردد حل كننده ي مشكل يا نيازي است. پس در واقع شروع يك شركت نوپا به همين شكل است: شخص يا گروه كارآفرين يك نياز را در نظر مي گيرند، سپس با تحقيق هاي ميداني و مطالعه درباره آن مشكل، راه حلي مقياس پذير و قابل تكرار ارائه مي دهند. لازم به ذكر است كه استارتاپ صرفا در زمينه هاي اينترنتي نيست و فعاليت هاي سنتي نيز دارد، هرچند در كشور ما قسمت قالب اين فعاليت در حوزه ي تكنولوژي است اما در دنيا شاهد فعاليت هاي سنتي گسترده اي هستيم.
اريك ريس نويسنده ي كتاب خواندنيِ نوپاي ناب مختصر نظري راجب اين فعاليت داده است: «استارتاپ روش و فعاليتي است كه براي ارائه خدمات و محصولات جديد به وجود آمده و ريسك بالايي دارد.» منظور از كلمه ي ريسك مي تواند اين باشد كه احتمال موفقيت و شكست در اين كار تقريبا برابر است و شروع نسنجيده ي يك شركت مي تواند ضررهاي هنگفتي براي كارآفرينان داشته باشد. حال كمي اين فعاليت را باز مي كنيم تا طرز كار آن روشن تر شود:

براي دانستن شتابدهنده چيست و ... كافيست وارد سايت پيدايش شويد.

براي خواندن ادامه اين مطلب كافيست اينجا كليك كنيد.

 

استارتاپ ها چه كمكي به گردشگري تهران كرده اند؟

۱۹ بازديد

گردشگري تهران؛ حلقه مفقوده
با توجه به اين كه وقتي صحبت از گردشگري به ميان مي آيد، معمولا ذهن افراد به شهرهايي مانند شيراز، اصفهان و مانند آن معطوف مي شود گردشگري تهران معمولا حوزه اي مغفول است. گردشگري در تهران مي تواند جذابيت هاي خاص خود را براي افراد مختلف چه داخلي و چه خارجي داشته باشد.
جاذبه هاي گردشگري تهران هم به همين ترتيب از ديد گردشگران پنهان مانده است. و به تهران به عنوان شهري كه به نوعي پايتخت كشور محسوب مي شود و از بعد سياسي و اقتصادي مهم مي نگرند. در حالي كه جاذبه هاي گردشگري در تهران مي تواند با استفاده از راه اندازي كسب وكار اينترنتي، وسيله اي براي جذب توريست و گردشگر از سراسر كشور و همين طور از كشورهاي دور و نزديك شود.

استارتاپ ها و گردشگري تهران
راه اندازي استارتاپ هايي در قالب كسب و كار اينترنتي كه بتوانند به معرفي اين جاذبه هاي گردشگري بپردازند و گردشگري تهران را به فعاليتي جذاب تبديل كنند مي توانند كمك شاياني به گردشگري در تهران كنند. اين استارتاپ ها مي توانند با گردآوري اطلاعات پيرامون جاذبه هاي گردشگري تهران با راه اندازي يك كسب وكار اينترنتي به رونق گردشگري در تهران كمك كنند. علاوه بر اين، مي توانند از راه هاي مختلف كسب درآمد كرده و از اين كسب وكار اينترنتي بتوانند راهي براي خلق ثروت بيابند.
راه هاي كسب درآمد استارت آپ از معرفي جاذبه هاي گردشگري
راه هايي كه يك استارت آپ يا كسب و كار اينترنتي مي تواند با استفاده از معرفي جاذبه هاي گردشگري تهران از آنها كسب درآمد كند متنوع هستند كه در اينجا به برخي از اين روش ها به صورت خلاصه اشاره مي شود: در توضيح بيشتر اين مطلب بايد گفت كه به عنوان مثال، استارت آپ خاصي مي تواند در حوزه گردشگري تهران مشغول فعاليت شود و با توليد محتوا پيرامون جاذبه هاي گردشگري تهران در قالب يك كسب و كار اينترنتي، به فروش بليط هاي اماكن ديدني بپردازد و يا تورهاي گردشگري تهران برگزار كند.
همچنين مي تواند با راه اندازي يك سايت گردشگري تهران، امكان خريد كالاها يا خدمات خاص از تهران را براي افراد علاقه مند مهيا سازد.

براي داشتن يك استارتاپ موفق، تبديل فكر به ايده ناب، جذب سرمايه و سرمايه گذاري كافيست وارد سايت پيدايش شويد.

براي خواندن ادامه اين مطلب كافيست اينجا كليك كنيد.

كسب درآمد از اينترنت از طريق استارتاپ

۱۹ بازديد

طبق بررسي هاي پيدايش ، اين روزها بسياري از مردم به دنبال كسب درآمد از طريق اينترنت فضاي مجازي هستند. برخي از آنها هم قصد دارند استارتاپ خودشان را راه اندازي و توسعه دهند و چه فضايي بهتر از شروع در اينترنت؟ فضايي با صرف هزينه كمتر و بازدهي بيشتر. اما راه هاي كسب درآمد از اينترنت متنوع است. در اين مقاله راجع به اين موضوع صحبت مي كنيم كه راه هاي كسب درآمد از اينترنت چيستند و كسب درآمد از طريق اينترنت معمولا به چه صورت انجام مي شود. در صورتي كه افراد از آموزش كسب درآمد از اينترنت برخوردار شوند مي توانند راه حل بسياري براي يافتن شغل و منبع درآمد بيابند مخصوصا اين روزها كه به دليل مسائل اقتصادي، بسياري از افراد با عدم موفقيت در بازار كار روبه رو شده اند. كسب درآمد از طريق اينترنت، روش مرسومي بين كساني است كه فضاي كار در اينترنت را به خوبي شناخته اند. راه هاي كسب درآمد از اينترنت، متنوع است و روش هاي متعددي دارد. كسب درآمد از اينترنت در بسترهاي مختلفي انجام مي شود. اولين نكته اي كه بايد به آن توجه كنيم اين است كه راه هاي كسب درآمد از اينترنت گرچه متنوع است اما بايد مناسب ترين آن ها را انتخاب كنيم تا استارت آپ موفق تري داشته باشيم.

كسب درآمد اينترنتي چيست؟
در ابتدا قبل از اينكه به شما راه هاي كسب در آمد اينترنتي را معرفي كنيم، به توضيح و تعريف كسب درآمد از اينترنت مي پردازيم. همانطور كه همه ما مي دانيم در عصري قرار داريم كه اينترنت واقعا مانند مانند يك معدن طلا با ارزش است. در واقع اينترنت آنقدر در زندگي ها نقش مهمي دارد كه در صورت نبود آن همه چيز بهم مي ريزد. حال سوال اين است ” چرا از اين اينترنت كه هميشه در دسترس ما است و درمان هر دردي است، نتوانيم پول دربياوريم؟ ” در پاسخ بايد گفت مي شود اما نه همين سادگي!كسب درآمد از اينترنت اصول و روش هاي خود را دارد كه ما در مقالات پيدايش به آن ها پرداخته ايم. در ادامه با مزايا كسب درآمد از اينترنت آشنا خواهيم شد؛

مزايا كسب درآمد از اينترنت
ابتدا به معرفي چند مورد از مزايا هاي استفاده از بستر اينترنت براي كسب درآمد مي پردازيم؛

۱. در دسترس بودن در هر جايي و نداشتن محدوديت زماني

۲. نياز نداشتن به سرمايه زياد

۳. رشد سريع تر كسب و كار در بازه زماني كوتاه تر

۴. پردرآمد تر بودن از روش هاي سنتي

۵. عدم نياز به داشتن مكان يا دفتر خاصي براي شروع

براي پيدا كردن يك شتابدهنده خوب يا اينكه استارتاپ چيست كافيست وارد سايت پيدايش شويد.

براي خواندن ادامه اين مطلب كافيست اينجا كليك كنيد.