استارتاپ ها چه كمكي به گردشگري تهران كرده اند؟

با سايت پيداش نگراني بابت استارتاپ ها و ... خود نداشته باشيد.

استارتاپ ها چه كمكي به گردشگري تهران كرده اند؟

۱۹ بازديد

گردشگري تهران؛ حلقه مفقوده
با توجه به اين كه وقتي صحبت از گردشگري به ميان مي آيد، معمولا ذهن افراد به شهرهايي مانند شيراز، اصفهان و مانند آن معطوف مي شود گردشگري تهران معمولا حوزه اي مغفول است. گردشگري در تهران مي تواند جذابيت هاي خاص خود را براي افراد مختلف چه داخلي و چه خارجي داشته باشد.
جاذبه هاي گردشگري تهران هم به همين ترتيب از ديد گردشگران پنهان مانده است. و به تهران به عنوان شهري كه به نوعي پايتخت كشور محسوب مي شود و از بعد سياسي و اقتصادي مهم مي نگرند. در حالي كه جاذبه هاي گردشگري در تهران مي تواند با استفاده از راه اندازي كسب وكار اينترنتي، وسيله اي براي جذب توريست و گردشگر از سراسر كشور و همين طور از كشورهاي دور و نزديك شود.

استارتاپ ها و گردشگري تهران
راه اندازي استارتاپ هايي در قالب كسب و كار اينترنتي كه بتوانند به معرفي اين جاذبه هاي گردشگري بپردازند و گردشگري تهران را به فعاليتي جذاب تبديل كنند مي توانند كمك شاياني به گردشگري در تهران كنند. اين استارتاپ ها مي توانند با گردآوري اطلاعات پيرامون جاذبه هاي گردشگري تهران با راه اندازي يك كسب وكار اينترنتي به رونق گردشگري در تهران كمك كنند. علاوه بر اين، مي توانند از راه هاي مختلف كسب درآمد كرده و از اين كسب وكار اينترنتي بتوانند راهي براي خلق ثروت بيابند.
راه هاي كسب درآمد استارت آپ از معرفي جاذبه هاي گردشگري
راه هايي كه يك استارت آپ يا كسب و كار اينترنتي مي تواند با استفاده از معرفي جاذبه هاي گردشگري تهران از آنها كسب درآمد كند متنوع هستند كه در اينجا به برخي از اين روش ها به صورت خلاصه اشاره مي شود: در توضيح بيشتر اين مطلب بايد گفت كه به عنوان مثال، استارت آپ خاصي مي تواند در حوزه گردشگري تهران مشغول فعاليت شود و با توليد محتوا پيرامون جاذبه هاي گردشگري تهران در قالب يك كسب و كار اينترنتي، به فروش بليط هاي اماكن ديدني بپردازد و يا تورهاي گردشگري تهران برگزار كند.
همچنين مي تواند با راه اندازي يك سايت گردشگري تهران، امكان خريد كالاها يا خدمات خاص از تهران را براي افراد علاقه مند مهيا سازد.

براي داشتن يك استارتاپ موفق، تبديل فكر به ايده ناب، جذب سرمايه و سرمايه گذاري كافيست وارد سايت پيدايش شويد.

براي خواندن ادامه اين مطلب كافيست اينجا كليك كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.