آرشیو بهمن ماه 1400

با سايت پيداش نگراني بابت استارتاپ ها و ... خود نداشته باشيد.

اصطلاحات استارتاپی پیدایش -6

۲۰ بازديد
Seed Funding: سرمایه گذاری بعد از رشد اولیه استارتاپ (قبل از سرمایه گذاری vc و پس از سرمایه گذاری شتابدهنده)
Series A Funding Stage: ورود اولین سرمایه گذاری های خطرپذیر به استارتاپ. در این مرحله استارتاپ یک نمونه محصول تولید کرده و دارای مشتریانی نیز می باشد و با جذب مرحله اول سرمایه گذاری به دنبال توسعه استارتاپ در مقیاس ها و بازار های مختلف است.

راه اندازی استارتاپ نمونه با کمک پیدایش
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ایده یا شتابدهنده کافیست وارد سایت پیدایش شوید.

آیا تعریف استارتاپ همان کارآفرینی است؟-پیدایش

۲۱ بازديد
آیا تعریف استارتاپ همان کارآفرینی است؟
تعریف استارتاپ و کارآفرینی بسیار مشابه و نزدیک به یکدیگر هستند. اما کارآفرینی به همه کسب وکار های جدید گفته می شود که افراد یا صاحبان آن، خودشان همه کار های راه اندازی را انجام داده اند و هدف اصلی آن ها هیچ وقت رشد و گسترش و یا بزرگ شدن و تبدیل به یک برند شدن نیست، در حالی که در تعریف استارتاپ می توانیم بگوییم، کسب و کار های جدیدی هستند که اهداف والاتر و گسترده تری نسبت به یک شرکت و یا موسسه انفرادی دارند. بطور کل اخبار استارتاپ کمک بیشتر به تعریف استارتاپ می نماید.
در واقع هدف نهایی بنیان گذاران از تعریف استارتاپ جدید، رشد و گسترش یک کسب و کار بسیار بزرگ و حرفه ای می باشد که کارمندان زیادی دارد و حتی ممکن است که روزی جهانی نیز بشود.
استارتاپ موفق داشتن تنها یک رویا نیست
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حمایت از استارت آپ تنها کافیست وارد سایت پیدایش شوید.

۴- هویت برند استارتاپ-پیدایش

۲۱ بازديد
۴- هویت برند استارتاپ
برندسازی یکی از ویژگی های استارتاپ ها است که همواره از همان ابتدا در اولویت قرار می گیرد و به آن توجه ویژه ای می شود، زیرا این برندسازی به نوبه خود به سرعت رشد فعالیت های استارتاپ کمک قابل توجهی می کند. در صورتی که ممکن در کسب و کارهای دیگر برند بودن و نگرش سایر مردم اصلا مورد توجه قرار نگیرد!
کمک به رونق استارتاپ ها با پیدایش
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شتابدهنده یا مشکلاتی که نیاز به ایده دارند نیز می توانید وارد سایت پیدایش شوید.

راه های جذب اسپانسر برای استارتاپ در پیدایش

۲۲ بازديد
راه های جذب اسپانسر برای استارتاپ
استارتاپ باید برای جذب اسپانسر مورد نظر، جذابیت داشته باشد تا اسپانسر از پیشنهاد استارتاپ شما استقبال کند. در قدم اول باید برای استارتاپ خود ارزش ایجاد کنیم و در این راستا باید به این نکته توجه داشت که برای ارزش آفرینی باید به ظرفیت استارتاپ نیز توجه کرد. در واقع باید شناخت کافی از ظرفیت ها و ارزش آفرینی های استارتاپ خود داشته باشیم. سپس در گام دوم لیستی از اسپانسر هایی که استارتاپ می تواند برای آن ها ارزش آفرینی کند، تهیه کنیم. در این لیست اسپانسر هایی ذکر شود که استارتاپ می تواند برای آن ها ایجاد ارزش کند و جذابیت داشته باشد. در گام آخر نیز درخواست اسپانسر شدن برای استارتاپ به آن ها ارسال شود.
برای راه اندازی استارتاپ تان به کمک نیاز دارید؟
برای کسب اطلاعات در خصوص پیدا کردن سرمایه گذار یا شتابدهنده نیز می توانید از سایت پیدایش برای استارتاپ خود کمک بگیرید. 

چه طور کسب و کار خود را شروع کنیم؟

۲۱ بازديد
چه طور شروع کنیم؟
برای شروع در اولین قدم به یک ایده قابل اجرا و عملی برسید و سپس آموزش ببینید و شروع کنید. به همین راحتی!!
بنابراین اگر قصد راه اندازی استارت آپ دارید می توانید آن را به صورت کار در منزل تجربه کنید. همچنین می توانید در استارتاپ خود از کسانی که کار اینترنتی در خانه، را به عنوان شغل خود انتخاب کرده اند استفاده نمایید.

رونق استارتاپ نوپا با کمک سایت پیدایش
برای کسب اطلاعات درباره ایده، شتابدهنده و ... نیز می توانید وارد این سایت جذاب یعنی پیدایش شوید.

هر ایده ای، ایده استارتاپی است؟

۲۳ بازديد
هر ایده ای، ایده استارتاپی نیست!
عموما اینطور فکر می کنند که هر ایده ای که جدید و نو باشد را می توان به عنوان ایده استارتاپی درنظر گرفت. اما این یک تصور اشتباه است! ایده استارتاپی ایده ای است که قابلیت مقیاس پذیری، تکرار پذیری باشد. در واقع ایده استارتاپی ایده است که از به بتوان آن را به ایده تجاری تبدیل کرد. بسیاری از استارتاپ ها بوده اند که به دلیل عدم توجه به تجاری بودن یا نبودن ایده در سال های اولیه راه اندازی خود، شکست خورده اند.

استارتاپ موفق چگونه یک استارتاپ موفق می شود؟
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سرمایه گذاری یا شتابدهنده کافیست وارد سایت پیدایش شوید تا شماهم استارتاپ نوپایتان معروف شود.

بازدهی سریع تر یعنی چه؟

۲۰ بازديد
• بازدهی سریع تر
در مقایسه با سایر سرمایه گذاری ها در تجارت و صنعت، یا داشتن ریسک پذیری در سرمایه گذاری مانند بورس برخی ترجیح می دهند بر روی استارتاپ ها سرمایه گذاری کنند و آنها را در قیاس با بورس و سایر گزینه های سرمایه گذاری گزینه های بهتری تشخیص می دهند. ضمن آنکه سرمایه گذاری در بورس، به دانش و تخصصی نیاز دارد که هر کسی آن را در اختیار ندارد هر چند که سرمایه گذاری در بورس هم مزایا و منافع خاص خود را دارد.
رونق استارتاپ های نوپا در سایت پیدایش
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ایده یا سرمایه گذاری تنها کافیست وارد سایت پیدایش شوید تا شماهم یک استارتاپ معروف داشته باشید.

دادن فرصت زمانی مناسب از سوی مدیریت کسب و کار یعنی چه؟

۲۱ بازديد
-دادن فرصت زمانی مناسب از سوی مدیریت کسب و کار
این تیم مخصوصا مدیریت کسب و کار باید فرصت زمانی مناسبی به تیم همکار بدهد تا به نتیجه مطلوب یعنی کسب درآمد از اینترنت دست یافت. زیرا مانند هر کسب و کار دیگری، کسب و کار اینترنتی نیاز به زمان و صبر و بردباری تیم دست اندرکار دارد تا به نتیجه مورد انتظار دست یابد.

راه اندازی استارتاپ موفق با کمک پیدایش
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شتاب دهنده ها و ... کافیست وارد سایت پیدایش شوید.