آرشیو آبان ماه 1401

با سايت پيداش نگراني بابت استارتاپ ها و ... خود نداشته باشيد.

راه اندازی استارتاپ موفق با پیروی از چند نکته 1

۷ بازديد
۱.بررسی ایده و انتخاب آن
خوب است که همیشه به دنبال فرصتها و ایده های مناسب باشید، ولی الزامی هم نیست که صرفا ایده ها و طرح های ناب و جدید را جستجو کنید، چه بسا گاهی یک الگو برداری درست و دقیق از یک استارتاپ موفق و مشابه، بتواند بسیار مفید و کارساز باشد، چرا که مساله مهم توجه به این نکته است که استارتاپ شما تا چه میزان کارآیی دارد. پس دقت و توجه خود را به دنیای اطراف چندین برابر کنید و از توجه به افرادی که مشتریان و بازار هدف شما را تشکیل میدهند و همچنین نیازهایشان غافل نشوید.
استارتاپ چیست؟ چه تفاوتی با کارافرینی دارد؟
برای کسب اطلاعات در خصوص سرمایه گذاری خوب و ... چرا سراغ پیدایش نمیرین؟
منبع این مطلب

گام های ضروری راه اندازی استارتاپ چه هستند؟ 1

۷ بازديد
گام های ضروری راه اندازی استارتاپ
گام ۱
یکی از نخسین و ضروری ترین گام های راه اندازی استارتاپ ها، بررسی تجاری بودن ایده و اعتبار سنجی آن است. استارتاپ ها بر پایه یک ایده خلاقانه، نوآورانه، تکرارپذیر و مقیاس پذیر راه اندازی می شوند. بنابراین این مرحله که نخسین مرجله راه اندازی یک استارتاپ است، بسیار مهم است و مسیر موفقیت یک استارتاپ را تعیین می کند.
گام ۲
ایجاد و راه اندازی کسب و کار یا استارتاپ به تنهایی کافی نیست، بلکه باید برنامه ریزی دقیقی هم داشته باشید. چرا که در بازار رقابتی امروز، کسب و کارها تلاشهای تبلیغاتی خود را پیش از شروع فروش محصولات آغاز می کنند.
گام ۳
محصول یا خدمت شما باید کمبود و نیاز موجود در بازار را پر کند. قبل از اینکه یک محصول یا خدمت را برای فروش در وب سایت یا فروشگاه خرده فروشی خود قرار دهید، باید نسخه هایی آزمایشی آن را برای ارزیابی به افراد و یا دوستان مورد اعتماد خود ارسال کنید. هدف از این کار این است که بتوانید بازخورد ها و نظرات افراد و گروه هایی که به آنها محصولات را ارسال کرده اید را جمع آوری کنید و استارتاپ خود را بسنجید.
راه اندازی استارتاپ
گام ۴
وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی برای بازاریابی استارت آپ های جدید و محصولات آنلاین آنها عالی هستند. بنابراین با کمک گرفتن از محتوا نویسان و همچنین شتابدهنده ها، پست هایی را درباره محصولات و خدمات خود در این شبکه ها قرار دهید تا افراد و مشتریان تان تحت تا ثیر قرار گیرند. سپس به افرادی که شما را در صفحات تان دنبال میکنند، از طریق ایمیل و یا پیام کوتاه، پست هایی را به صورت رایگان ارسال کنید تا در مورد محصول شما قانع شوند.
گام ۵
مهم نیست که چه محصول یا استارت آپ قوی ای داشته باشید، اگر تیم بازاریابی و خدمات به مشتریان نداشته باشید، شکست تان حتمی است. در حالت ایده آل، کارمندان فروش محصولات تان را آموزش دهید تا با حمایت از محصول و همچنین مشتری باعث توسعه فروش محصولات شما شوند.
گام ۶
برای راه اندازی کسب و کار و یا یک استارت آپ جدید، باید برنامه های دقیقی داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که وظایف و کارها به موقع انجام شده باشد. علاوه بر این، شما باید جدول زمانی ایجاد کنید و طبق آن اهداف خود را پیاده سازی کنید. به عنوان مثال اگر می خواهید در ماه اول هزار محصول به فروش برسانید، این هدف را به صورت رسمی باید جدی بگیرید و متعهد به دستیابی به آن شوید. با این حال برنامه شما باید واقع بینانه باشد، استارت آپ ها همچنین باید بهترین زمان برای انتشار محصولات جدید خود را نیز در نظر بگیرند.
گام ۷
برای رشد کسب و کار و تامین هزینه های مالی نیاز به سرمایه دارید. ممکن است سرمایه اولیه داشته باشید اما این سرمایه برخی نیاز های استارتاپ شما را تا یک محدوده زمانی ساپورت می کند و برای توسعه و ادامه کسب وکار نیازمند سرمایه گذار هستید. با داشتن برنامه مشخصی که تمام جنبه ها و مواردی که سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری مد نظر قرار می دهند، شما می توانید سرمایه های خوبی را برای استارتاپ خود جذب کنید. همچنین شرکت های شتابدهنده نیز هستند که به استارتاپ ها در زمینه تامین سرمایه کمک شایانی می کنند.

به دنبال استارتاپ چیست pdf هستین؟

چرا برای کسب اطلاعات در خصوص مشکلاتی که نیاز به ایده دارند و ... سری به سایت پیدایش نمی زنید؟

خواندن ادامه

استارتاپ های موفق ایرانی چگونه شکل گرفته اند؟؟؟5

۷ بازديد
۳- اسنپ
اسنپ نیز به عنوان یکی از استارتاپ های موفق ایرانی، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ توسط یکی از دانشجویان مهندسی برق دانشگاه فردوسی مشهد، به نام شهرام شاهکار، آغاز نمود. این اپلیکیشن موبایل توانست با ارائه خدمات با کیفیت خوب و پشتیبانی مناسب، بهمراه هزینه پایین، کاربران و مشتریان و همچنین رانندگان زیادی که تمایل دارند با تاکسی کار کنند، برای خود جذب نماید.این اپلیکشن پس از ۳ سال توانست سرمایه چندین میلیون یورویی برای خود جذب کند. اسنپ به عنوان اولین و بزرگترین شرکت اینترنتی درخواست تاکسی، توانست در سال ۱۳۹۵ معادل ۲۰ میلیون یورو از شرکت MTN دریافت کند.در حال حاضر این اپلیکشن صدها هزار کاربر به عنوان راننده و مسافر دارد.
دوست دارید با پیدایش استارتاپ خود را رونق بدهید؟
برای کسب اطلاعات در خصوص جذب ایده و ... تان کافیه یه سر به پیدایش بزنید.
کلیک در اینجا برای خواندن ادامه 

ایده استارتاپ خوب، چه ایده ای است؟؟؟؟5

۸ بازديد
– رفع نیاز کاربران و مخاطبان
ایده استارتاپ جذاب و خوب ایده ای است که مشکل و نیازی از نیازهای مشتریان را رفع کند. مشکل بسیاری از ایده پردازان و استارتاپها این است که در خلاء به ایده ها می اندیشند و اینگونه تصور میکنند که این ایده میتواند برای افراد جذاب باشد و بدین منظور هزینه زیادی برای آن می پردازند، در حالیکه اینچنین ایده ها تنها بدرد خلاء میخورند.
برای رسیدن به یک ایده استارتاپ جذاب و خوب، لازم است ابتدا یک نیاز و مشکل خوب را کشف و شناسایی کنید.مشکلی که برای آن راه حل و چاره ایی دارید و یا میتوانید ارائه دهید.اگر پیدا کردن یک مشکل یا نیاز، برایتان دشوار است، از مشکلات و نیازهای خودتان و نزدیکانتان شروع کنید. نکته مهم در نظر داشتن این مساله است که، اگر شما مشکلی دارید به احتمال زیاد این مشکل،مشکل صدها و هزاران نفردیگر نیز هست و شما تنها نیستید.
افرادی که با شما در حل مشکل و نیاز خاص شریک هستند، بازار شما را تشکیل می دهند. هنگامی که شما مشکلی را حل میکنید، محصول یا خدمتی را می سازید که به آن علاقه مند هستید و نکته همین جاست. این بدین معناست که شما عاشق ایده و محصول خود هستید، از آن استفاده میکنید و از آن لذت میبرید و این بهترین راه برای ایجاد علاقه و تمایل در دیگران است.
پیدایش سایت خوبیه برای سرمایه گذاری؟
دوست دارید بدونید نحوه کار شتاب دهنده ها چطوریه؟
خواندن ادامه این مطلب