چرا كار كردن در استارتاپ ها هيجان انگيز است؟

با سايت پيداش نگراني بابت استارتاپ ها و ... خود نداشته باشيد.

چرا كار كردن در استارتاپ ها هيجان انگيز است؟

۲۳ بازديد

 كار كردن در استارتاپ ها ارزشمندتر از حقوق و مزايا استاستارتاپ ها در واقع نوعي از كسب و كار بر اساس خلاقيت و ايده هاي نوين هستند كه براي رسيدن به اهدافشان به كار گروهي و تفكر جمعي تكيه مي كنند. كار كردن در استارتاپ ها جذابيت هاي خاص خود را دارد و فضاي حاكم بر آن ها متفاوت از ساير مشاغل مي باشد. تجربه كار در فضايي دوستانه، در كنار افرادي مثل خودتان مي تواند بسيار هيجان انگيز باشد. استارتاپ ها شكل تازه اي از نحوه اداره كارها، رابطه بين اعضا و سلسله مراتب ارائه كرده اند كه اين امر يكي از مهمترين دلايل افزايش ميزان علاقه مندي به ايجاد اين نوع مشاغل مي باشد. اما به راستي چه چيزي است كه كار كردن در استارتاپ ها را تا اين حد متمايز و هيجان انگيز مي كند؟ په چيزي سبب رونق بازار كار اين دست از مشاغل شده است؟در اين مقاله سعي بر اين است كه پاسخ اين پرسش ها براي شما آشكار شود:
۱- در استارتاپ، شما از انعطاف پذيري كارتان لذت مي بريد
از آنجا كه استارتاپ ها غالبا توانايي پرداخت حقوق ها و تسهيلات بالايي در مقايسه با آنچه كه در شركت هاي بزرگ اتفاق مي افتد را ندارند، تلاش مي كنند كه محيط منعطف تري را براي كاركنان خود از روش هاي مختلف مانند شتاب دهنده ها و ... فراهم كنند. اين امر مي تواند با ايجاد فضايي مناسب براي كار گروهي يا استفاده از قابليت هاي كاركنان به منظور اداره كارها از جايي به غير از محل شركت (دوركاري) تحقق يابد. بايد بدانيد در استارتاپ ها به كاركنان خود آزادي بيشتري مي دهند، به اين معني كه موقعيت گروه كاركنان از لحاظ مكاني مي تواند فارغ از هرگونه قيد و شرطي باشد و همكاري ها و هماهنگي هاي لازم به كمك دستگاه هاي ارتباطي و ابزاري نظير تماس تصويري و يا به اشتراك گذاري صفحه نمايش صورت پذريد.
۲- كاركردن در استارتاپ، رزومه شما را قوي تر مي كند
برخلاف ساير كسب و كارها، تاثيري كه شما بر روند پيشبرد اهداف استارتاپ داريد كاملا محسوس است. كارفرمايان به خوبي مي دانند كه كار در استارتاپ نياز به هوش و ذكاوت خاصي دارد. اين امر سبب مي شود كه شما هميشه يك قدم از افرادي كه توانايي هاي مشابه با شما را دارند جلوتر باشيد. به ياد داشته باشيد كه اين ذهنيت درباره استارتاپي ها وجود دارد كه آن ها افراي خلاق، باهوش و صاحب ايده هستند. اين امر سبب مي شود كه اگر زماني تصميم به تغيير شغل گرفتيد، نكته بسيار روشن و اغواكننده اي در رزومه كاري شما وجود داشته باشد.
۳- استارتاپ، درهاي جديدي را به روي شما مي گشايد
كسب اطلاعات ارزشمند در قالب راه اندازي كسب و كاري جديد، شامل تقسيم سرمايه، بزرگ يا كوچك شدن گروه، اداره كار با توجه به اولويت ها و منابع، افق هاي جديدي را براي شما آشكار مي كند. كار در استارتاپ، مهارت هاي مديريتي شما رو پرورش مي دهد و شمار را بيش از هر كار ديگري در روند كسب و كار درگير مي كند. علاوه بر اين، كار كردن در استارتاپ سبب بزرگتر شدن شبكه ارتباطي شما شده و موجب مي شود كه با افرد بيشتري در ارتباط باشيد كه مي توانند در هنگام نياز شما را راهنمايي و يا حتي در سرمايه گذاري به شما كمك كنند. اين ارتباطات مي توانند موجب شكل گيري هسته هاي اساسي براي آغاز كاري بزرگتر گردند.
براي كسب اطلاعات در خصوص ارزش گذاري استارتاپ يا ايده هاي خلاقانه و ... كافيست وارد سايت پيدايش شويد.
براي خواندن ادامه اين مطلب از پيدايش كافيست اينجا كليك كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.