راه اندازي استارت آپ چقدر در گرو سايت است؟

با سايت پيداش نگراني بابت استارتاپ ها و ... خود نداشته باشيد.

راه اندازي استارت آپ چقدر در گرو سايت است؟

۲۵ بازديد

راه اندازي استارت آپ چقدر در گرو سايت است؟
تجريه پيدايش مي گويد راه اندازي يك كسب و كار، هميشه هيجانانگيز و در عين حال پر از چالش است. مخصوصا اگر به دنبال پرورش يك ايده نو باشيد. يكي از مهم ترين فاكتورهاي موفقيت در اين راه، معرفي جامع و درست كسب و كارتان است كه امروزه بخش وسيعي از آن بر عهده سايت هاي اينترنتي و شبكه هاي اجتماعي مي باشد.
در ميان تمامي مشاغل، نقش معرفي كار در استارتاپ ها، به دليل نو بودن، بسيار پررنگ تر بوده و مي تواند عنصر تعيين كننده اي در موفقيت كار باشد. در واقع ميتوان گفت كه، استارت آپ ها به دليل ماهيت جديدترشان نياز به تبليغ و ديده شدن بيشتري در مقايسه با ساير مشاغل دارند.
متاسفانه، از آنجا كه بسياري از كمپاني ها بدون توجه به اهميت اين موضوع هزينه كافي به ويترين ارائه دهنده ي خدمات خود اختصاص نمي دهند، اين بخش از كار، در بسياري از پروژهها ناديده گرفته ميشود كه اين امر به تنهايي مي تواند موجب عدم موفقيت آنان شود.
حال اين پرسش مطرح مي شود كه از بين راه هاي مختلف تبليغ و معرفي خدمات، چرا سايت ها اهميت بيشتري دارند؟ براي پاسخ به اين سوال كافي است بدانيد كه از هر ۲.۴۲ ميليارد نفري كه روزانه در اينترنت وقت مي گذرانند چيزي نزديك به ۲.۱۸ ميليارد نفر به دنبال خريد محصولات مورد نياز خود به صورت آنلاين هستند! از طرف ديگر، استفاده از سايت ها و شبكه هاي اجتماعي هزينه چنداني در مقايسه با ساير روش هاي تبليغاتي ندارد. پس ميتوان گفت كه سايتها ميتوانند با كمترين هزينه بيشترين نگاه ها را به سمت شما جلب كنند!
براي كسب اطلاعات در خصوص سرمايه گذاري يا شتابدهنده ها تنها كافيست وارد سايت پيدايش شويد.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.