چهارشنبه ۱۷ آذر ۰۰ | ۲۰:۴۳ ۲۱ بازديد
• كسب و كار اينترنتي؛ بهره مندي از مزاياي بازخورد مشتريان
از طرف ديگر بسياري از امور استارت آپ كه ممكن است مانع رسيدن آن به هدف نهايي يعني كسب درآمد و رونق كسب و كار باشد با گرفتن بازخوردهاي مناسب از مشتري در مراحل مختلف راه اندازي و توسعه استارت آپ امكان پذير است.
به اين صورت كه كارهاي اينترنتي، موجب شوند ارتباط بين مشتري و استارت آپ به صورت دوطرفه برقرار شود و بتوان از بازخوردهايي كه مشتري به محصول يا خدمت ارائه شده نشان مي دهد براي بهبود اوضاع، تقويت ارتباط بين دو طرف و رضايت خاطر مشتري و در نهايت وفادار كردن مشتري به برند استارت آپ استفاده نمود.
بهترين و موفق ترين استارتاپ هاي ايراني و خارجي